Akcijos prieš medžiotojus, apklausos, kvietimai pasirašyti įvairias peticijas neretai reklamuojami socialiniuose tinkluose. Remdamiesi siaurų tikslinių grupių nuomonėmis, medžioklės oponentai šių apklausų rezultatus vadina visuomenės nuomone.
Kodėl patys medžiotojai negalėtų daugiau informacijos publikuoti atviruose socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje? Reikia tik peržengti savo baimę, šiek tiek pasimokyti gražiai fotografuoti ir rašyti korektiškus, suprantamus tekstus.
Apie tai, kaip naudoti atviras medžiotojų grupes feisbuke, apie naują viešąją grupę „Medžiotojų akimis“ ir visuomenės įtraukimą į medžioklės procesus – Ričardo Černiausko ir Katarynos Šternos pokalbis.
PRENUMERUOK Žurnalas Medžioklė arba ieškok spaudos prekybos vietose!