Didelis, stabilus ir patogus medžioklės bokštelis – toks tikrai turi daug privalumų. Bet didelis reiškia ir sunkus – be specialių pagalbinių prietaisų iškart stačiai jo nepastatysi. Kitas reikalas – sumontuoti ant žemės ir paskui pastatyti ant kojų norimoje vietoje.
Vis dėlto ir ši užduotis gali pasirodyti gana sudėtinga, nežinant kelių paprastų gudrybių. Viskas prasideda dar bokštelį montuojant. Atramos ir veržiamosios kartelės – tiek horizontalios, tiek vertikalios – turi būti paruoštos vienodai. Be to, bokštelį reikia sumontuoti taip, kad kartelės jį išlaikytų norimais kampais visą eksploatacijos laiką. Tai ypač svarbu bokštelį keliant, kad konstrukcija neišsisukiotų. Virvele galima lengvai patikrinti, ar atstumai ir kampai konstrukcijoje yra vienodi ir karteles galima fiksuoti. Tai patogiau nei kaskart matuoti rulete.
Bokštelį montuojant, apatinius skersinius reikia tvirtinti maždaug per metrą nuo atraminių kuolų apačios, o šonuose jie turėtų išsikišti apie 40 cm. Jie turi remtis į kietą, stabilų pagrindą, kad bokštelį keliant neslystų ir leistų konstrukcijai pakilti.
Sumontavus bokštelio pagrindą, reikia dviejų ilgų ir tvirtų virvių. Vieną virvės galą pritvirtinkite ten, kur vėliau bus montuojamos stogo konstrukcijos, o kitą galą pririškite prie automobilio. Svarbu, kad automobilis keliant važiuotų atbulomis, kad vairuotojas galėtų kontroliuoti situaciją. Traukiant virves, bokštelis pradeda kilti, apatinėmis atramomis atsiremia į žemę ir lengvai pakyla. Lieka pritvirtinti kopėčias ir pabaigti įrengti bokštelį. Tik nereikia taupyti kopėčių pakopų. Atstumas tarp pakopų turėtų siekti ne daugiau kaip 25–27 cm. Tada ir vyresni medžiotojai be didesnių pastangų galės patogiai užlipti ir nulipti.
Atstumas, kurį nurodžiau nuo atramų apačios iki pirmo skersinio, – metras – yra apytikris. Bokštelio atramos su laiku ima pūti. Atrama trumpinama, nes sutrūnijusi mediena pašalinama. Aišku, bokštelis pažemėja, bet gali būti drąsiai naudojamas dar ilgai.