Reklama

Išskirtinė kokybė, prieinama kiekvienam pirkėjui – GoHunt parduotuvės pasiūla0

Nuotrauka: Kataryna Šterna

Naujoji GoHunt parduotuvė Kaune siūlo medžiotojams galimybę apsipirkti modernioje aplinkoje. Daugelio prekių ženklų apranga, aksesuarai, reikmenys, šaudmenys, ilgavamzdžiai, trumpavamzdžiai ir pneumatiniai šautuvai – viskas, ko reikia tiek visai naujam, tiek jau patyrusiam medžiotojui.

Individualus dėmesys

„Mes apvilksime naujoką nuo galvos iki kojų, o patyrusiam medžiotojui pasiūlysime būtent tą aprangą, šaudmenis ar šautuvo dėklą, kurio jam reikia“, – entuziastingai tikina parduotuvės savininkas ir vadovas Aivaras Jutka.

Paklaustas apie darbą su lankytojais jis atsako: „Iš esmės principas vienas – išsiaiškinti, ko medžiotojui reikia. Skiriasi tik informacijos ir žinių lygis. Patyręs medžiotojas jau žino, koks medžioklės būdas jam patinka, pažįsta plotus ir žino aplinkybes, kokiomis teks medžioti, o didžiajai daliai naujų medžiotojų visa tai dar reikia ištirti ir išbandyti. Iš pradžių beveik visi klaidžioja. Vieni pasikliauja tėvų ir kolegų patirtimi ir patarimais, kiti tiria patys, tačiau taip procesas gali itin išbrangti.“

Ką galima nusipirkti parduotuvėje GoHunt?

Aprangos prekių ženklai

Gausiausiai atstovaujama Härkila: nuo kepurių ir pirštinių iki laisvalaikio marškinių ir šiltų kostiumų. Taip pat yra ir Seeland, Alaska ir Chevalier. Kainų amplitudė gana plati, kad patenkintų kiekvieno medžiotojo poreikius. Ir tai tik pradinis pasiūlymas. GoHunt planuoja papildyti asortimentą Sitka ir kitais prekių ženklais.
Parduotuvėje galima įsigyti visų išvardytų gamintojų siūlomų termoapatinių ir dar numatyta įtraukti Lietuvos gamintojo Thermowave produkciją.

Avalynės pasiūla

Parduotuvėje GoHunt šiuo metu siūlomas platus Chiruka ir Härkila odinių, GoreTex ir guminių batų pasirinkimas.
Vietoje galima apžiūrėti didžiąją dalį siūlomų prekių ženklų modelių, o jei lankytoją domina kažkas specifinio, pavyzdžiui, ypač didelio ar, priešingai, mažo dydžio drabužis, konkretų modelį ar komplektą galima užsisakyti ir atsiimti per kelias dienas.

K

iekvienam pavyks rasti tinkamą prekę už prieinamą kainą

Prekių ženklų ir produktų asortimento tyrimai visiems netinka. Ne visi gali sau leisti įsigyti kelias rudenines kelnes, kad suprastų, kurios labiausiai apsaugo nuo drėgmės, ar ištirti, kurie batai girgžda, o kurie nepraleidžia vandens. Už kiekvieną porą tenka susimokėti ir dauguma medžiotojų tikisi pinigus išleisti tikslingai.

Įdomus parduotuvės GoHunt požiūris į darbą su pirkėjais. „Pirmiausia reikia suprasti, ko medžiotojas nori ir ieško, po to – ką jis tikisi sau leisti. Kainų pasirinkimas remiasi matematika ir šiuo klausimu mūsų vaidmuo minimalus. Kita vertus, kokybės ir specifikacijų paaiškinimas yra vienas svarbiausių mūsų uždavinių ir unikalus įmonės darbo modelio niuansas. Pirmiausia reikia apsitarti, kokiai medžioklei numatomas ir reikalingas nusižiūrėtas pirkinys. J

ei medžiotojas naujokas, išklausinėjame, kas jam patinka, kokiame rajone jo medžioklės plotai, kokie jie yra – daugiau pelkių, pievų ar seno miško. Nuo to atsispyrus galima patarti, koks produktas jam labiausiai tiks, – sako A. Jutka. – Esminis mūsų parduotuvės darbo pagrindas yra komunikacija. Mes norime, kad kiekvienas pasijustų čia laukiamas, rūpimas, o kartu laisvas pasirinkti pats.

Tačiau, kad pasirinktų, reikia išmanyti asortimentą. Būtent jį mes ir padedame išnagrinėti. Mes siūlome Härkila, Seeland, Alaska ir Chevalier prekių ženklų produkciją, ateityje bus ir Sitka. Nors tai vidutinės ir brangesnės produkcijos gamintojai, kainų amplitudė gana liberali. Iš pradžių pasikalbėję su klientu ir išsiaiškinę jo norus, galime pasiūlyti konkrečius produktus.“

Parduotuvės GoHunt vadovas aiškina, kad kiekvienas iš šių gerai pažįstamų prekių ženklų gamina skirtingo lygio produktus. „Kokybė tokia pati, bet įvairūs modeliai skiriasi, priklausomai nuo medžiagų kainos ar naudojamos technologijos sudėtingumo. Žinoma, avalynė, reprezentuojanti šių metų patentą, bus brangesnė už geriausią praėjusio sezono prekę, tačiau tai nereiškia, kad už palankesnę kainą įsigyti auliniai bus ne tokie patikimi. Tai pasirinkimas.

Pavyzdžiui, aukšti suvarstomi Chiruka batai kainuoja kiek mažiau nei tokio pat aulo ir sezono batai su BOA užsegimu. Žinote, tie raišteliai su dideliu mygtuku, kurį pasukus galima juos sutraukti ar atleisti? BOA – modernus užsegimas ir labai populiarus, todėl ir batai su tokiu brangesni. Ką noriu pasakyti? Mūsų parduotuvėje galima rasti prekę kiekvienai medžioklei, kiekvienai piniginei, kiekvienam medžiotojui!“ – džiugiai patikina parduotuvės GoHunt įkūrėjas ir vadovas A. Jutka.

Viskas kliento patogumui

Vienas iš parduotuvės GoHunt įkūrėjo tikslų yra sukurti gražią, jaukią ir visoms naujovėms atvirą aplinką, kur kiekvienas klientas būtų išklausytas, aptarnautas ir jam padėta. „Po pirmų dviejų darbo mėnesių pirkėjų atsiliepimai – patys geriausi. Parduotuvė šviesi, graži ir aiški. Čia galima atrasti viską, ko reikia. Jei prekės vietoje nėra, galima parsisiųsti.

Taip pat esame pasirengę pristatyti pirkėjams prekes, kurių mūsų parduotuvėje kasdien nerasite. Tai taikoma ir specifiniams medžiokliniams ginklams, pavyzdžiui, liukso klasės šaunamiesiems ir retų kalibrų šaudmenims. Gali būti, kad tam prireiks laiko, ypač kalbant apie ginklus, tačiau galiausiai prekė bus pristatyta“, – pabrėžia GoHunt vadovas.

Stovėjimo aikštelė

Parduotuvė turi savo stovėjimo aikštelę vien lankytojams. Susisiekus iš anksto vartai bus atidaryti ir klientas galės įvažiuoti. Skambinti telefonu: 8 606 89 555. Šalia yra ir kelios nemokamos stovėjimo vietos, kuriose galima patogiai pastatyti automobilį.

Susiję straipsniai

Internetinė parduotuvė www.gohunt.lt
Pasiteirauti ir stovėjimo vietai užsakyti: tel. 8 606 89 555
Parduotuvės GoHunt adresas: Savanorių pr. 278-101, Kaunas.

Naujas žurnalo „Medžioklė“ numeris jau išėjo!

LA.lv